Коли ми говоримо про LED екрани, ми звертаємо пильну увагу на технічні характеристики самого екрану, часто забуваючи, що екран – це лише цифровий носій. Основним показником ефективності рекламного екрану є його здатність впливати на аудиторію, і в цьому контент грає значну роль.
Не заощаджуйте на LED екранах! Це вам скаже будь-який продавець ЛЕД екранів. Але насправді не завжди, виходить «вписатися» в існуючий бюджет. Майже кожен проєкт сьогодні – це вибір між бажаним та дійсним. Якщо фінанси не дозволяють придбати найкраще обладнання, не турбуйтеся. Завжди можна знайти інші варіанти щодо характеристик LED екрану, які вам підійдуть.
Навіть на «середньому за ціною» екрані можна розміщувати відмінний контент, який буде ефективно на вас працювати. А ось неякісний контент не справить очікуваного ефекту навіть на високоякісному екрані.
Різниця екранів. Коли ви створюєте контент на екрані комп’ютера, картинка може виглядати чудово, а на ЛЕД екрані зображення буде відрізнятися. Тому що ці зовсім різні монітори відрізняються роздільною здатністю, контрастністю та умовами зовнішнього освітлення. Всі ці аспекти потрібно враховувати під час створення контенту для світлодіодного екрану.
Багато користувачів хочуть бачити рекламу з різноманітністю дрібних деталей, колірних переходів, відблисків, тіней та інших елементів, які чудово виглядають на ЖКГ або LCD моніторах в офісі, але зовсім не підходять для світлодіодних екранів.
Кількість це не завжди якість. Тексти для ЛЕД-екранів мають бути ясними та лаконічними для широкої аудиторії. Уникайте перевантажених сюжетів у рекламних роликах. Зазвичай дрібні деталі залишаються непоміченими, а надлишок моментів може розмити основну ідею. За дослідженнями рекламних агентств, зайві деталі зображення відволікають увагу від ключового візуального елемента, роблячи рекламу менш ефективною. Людський мозок неспроможний сприймати все відразу, і що складнішим і насиченим є рекламне повідомлення, то більша ймовірність, що надмірна інформація буде проігнорована. У прагненні створити привабливий та оригінальний сюжет, рекламні агенції часто «переграють», що призводить до того, що рекламований товар втрачає увагу на користь вигаданої сюжетної лінії. В результаті акцент зміщується від продукту до сюжету, що шкодить ефективності реклами.
Якість залежить від тривалості. Розмова про час, відведений на відео. Рекламодавці часто бажають створити своєрідний рекламний міні-фільм. Однак те, що вражає на екрані телевізійному, не завжди підходить для LED екрану.
Телеглядачі зазвичай статичні, вони сидять перед екраном і мають можливість уважно переглянути рекламний ролик. Їхня основна зайнятість – перегляд відео, а побічні моменти – вечеря, гра з котом, або розмова по телефону.
Аудиторія світлодіодних екранів, навпаки, перебуває в русі. Вони їдуть, йдуть, поспішають, і дивляться на ЛЕД екран тільки через специфіку психіки, що звертає увагу на яскраву картинку, що динамічно змінюється. Це надає перевагу. Тому довжина ролика впливає на його перегляд. Чим менший ролик, тим він ефективніший. Довгі ролики складно переглянути фізично. Дві цільові аудиторії – відвідувачі торгових центрів та пасажири авто – вони найбільш цінні. Ролики довжиною понад 10 секунд пасажири авто не побачать повністю через швидкість і відволікаючі фактори в дорозі. Пішоходи теж не так довго зосереджуватимуться на довгому ролику. У результаті, чим коротший ролик, тим краще.
Творчість проти практичності. Ви коли-небудь замислювалися про те, наскільки успішно креативна ідея може просувати товар, і водночас, як вона може відволікати увагу від самого продукту? Це питання залишається актуальним, і хоча ми не заглиблюватимемося в деталі, оскільки це виходить за рамки даного матеріалу, він заслуговує на увагу.
Зауважимо лише, що у більшості випадків світлодіодний екран є рекламним носієм, призначеним для просування товарів і послуг. Це не майданчик для самовираження творчості, а скоріше інструмент реклами конкретного товару чи послуги. Можливості світлодіодних екранів підштовхують творців рекламних роликів до створення “шедеврів”, яскравих та привабливих, але часто не виконують свою основну функцію – ефективної реклами. Це ставить рекламодавців у невигідне становище, а споживачам не приносить жодної вигоди. До речі, про споживачів. Останні дослідження Американської асоціації зовнішньої реклами показують, що показ не рекламного контенту (соціально-значущого, інформаційного, розважального, освітнього) на зовнішніх ЛЕД екранах підвищує привабливість самих екранів як джерела інформації в очах обивателів, зміцнюючи їх лояльність до рекламних роликів, відтворюваних на ціх екранах.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!