Концепція зовнішньої реклами – це важливий аспект маркетингової стратегії будь-якого бізнесу, спрямований на привернення уваги споживача. Сьогодні зовнішня реклама дає нам унікальну можливість донести інформацію до широкої аудиторії за допомогою рекламних світлових вивісок. Сенс такої реклами полягає в тому, щоб вигідно презентувати та продати послуги чи продукти компанії. Згідно з дослідженнями візуальна реклама запам’ятовується людьми краще, ніж звукова або фонова. Мета такої реклами викликати бажання у споживача замовити послугу або купити продукт, та стати постійним клієнтом.
Перед початком розробки концепції зовнішньої реклами необхідно вивчити свою цільову аудиторію. Дослідіть, чим цікавляться ваші потенційні клієнти, що вони купують та які місця вони відвідують. Ці питання допоможуть вибрати найкращі місця та формати для розміщення реклами.
Розробіть креативне рішення для зовнішньої реклами. Врахуйте, що ваша реклама має бути привабливою і незабутньою. Підберіть свій унікальний стиль, використовуйте ефективний дизайн та графіку. Розгляньте можливість додавання почуття гумору, емоцій чи несподіванки, щоби привернути увагу. Це можуть бути яскраві кольори, що гармонують між собою, нестандартні графічні елементи, що виходять за межі підкладки вивіски, різні види шрифтів для напису. Не забудьте про якісне підсвічування, щоб ваша вивіска була читабельною та привабливою для перехожих.
Зовнішня вивіска для магазину, салону краси, автосервісу або будь-якого іншого закладу має бути виготовлена з якісних матеріалів. Згідно з проведеними дослідженнями, 34% перехожих асоціюють якість вивіски з якістю закладу або рекламованої продукції, а 29% роблять свій вибір на основі інформації, відображеної на вивісці. Тому добре спроектовані та правильно розміщені вивіски з якісних матеріалів допомагають залучити клієнтуру та збільшити продажі.
Вирішіть, у якому форматі буде представлено вашу рекламу. Це можуть бути об’ємні літери, лайтбокси, вивіска з АКМ, банерні або дахові конструкції, неонові вивіски, вуличні LED екрани, рекламні білборди, цифрові вивіски (перевага такої реклами у використанні електронних технологій, завдяки яким реклама змінюється щомиті). Кожен із варіантів має свої переваги, тому при виборі типу вивіски важливо враховувати вашу цільову аудиторію, бюджет та регіон. Також врахуйте особливості вибраного формату: розмір та розташування.
Визначте оптимальні місця для розміщення зовнішньої реклами, де ваша цільова аудиторія найчастіше проходить – жваві вулиці, близькість до торгового або бізнес-центру, і т.д.
Це може бути місце на фасаді, на даху козирку над входом, або на торці будівлі, де активний потік пішоходів і автотранспорту. Ваша вивіска має бути читабельною, а зображення видно здалеку.
Вивчіть стратегію реклами ваших конкурентів, які працюють у вашій галузі. Спробуйте виявити переваги та недоліки реклами конкурентів та використовуйте цю інформацію для створення більш ефективної концепції.
Зовнішня реклама діє на аудиторію «м’якше», ніж реклама по радіо або телебаченню. Короткі написи вуличних вивісок, що «чіпляють» споживача, цілеспрямовано діють нею як у світлі дня, так і у темний час доби. Візуально привабливі рекламні вивіски, які не можна увімкнути або вимкнути, не усвідомлено залишаються в пам’яті перехожих, доки рекламований продукт або послуга не знадобляться.
Стандартні рекламні інструменти вже давно перестали впливати на споживача, з кожним роком потрібно вигадувати нові методи привернення уваги. Виробники та дизайнери рекламних вивісок враховують архітектуру будівлі, розташування закладу або компанії, вік, стать та інтереси цільової аудиторії, привертання уваги клієнтури. Продумують комбінації кольорів, щоб викликати правильні асоціації у споживача.
Унікальний логотип, назва, що запам’ятовується, гармонійне поєднання кольорів гарантують популярність закладу або компанії і сприяють збільшенню її прибутку. Коли вивіска надто яскрава, перехожі запам’ятовують картинку, не сприймаючи запропонований продукт чи послугу. Правильно підібраний креативний дизайн зовнішньої вивіски, не перевантажений деталями, «донесе» правильну інформацію та емоції до споживача. А своєчасне оновлення рекламної вивіски подарує новизну та оригінальність, стимулюючи продажі. Замовляйте сучасні рекламні вивіски для свого закладу у Першій Рекламній Компанії. Пам’ятайте, що успішна концепція зовнішньої реклами має бути добре продуманою та інтегрованою у загальну маркетингову стратегію вашої компанії. Це допоможе максимально ефективно провести вашу рекламну кампанію та отримати бажаний результат.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!