Відкрили магазин, ресторан, фітнес-клуб чи будь-яку іншу точку продажу? Замовили та встановили гарну світлову вивіску чи лайтбокс, але клієнти чомусь вас ігнорують? Тоді Вам обов’язково потрібно прочитати цю статтю та зрозуміти у чому справа. Можливо, Ви просто не вгадали з колірним поєднанням для бренду у вашій ніші. Адже психологія людини це те, з чим працює будь-яка реклама.
Рекламу не дарма звуть двигуном торгівлі. Її важливість в умовах ринкової економіки та сучасного бізнесу важко переоцінити. Зовнішня реклама — один із найефективніших інструментів просування та популяризації послуг та товарів. Вона робить бренд впізнаваним, а його товари більш затребуваними. А зовнішня вивіска є обличчя Вашого закладу, яка просто зобов’язана залучати своїм зовнішнім виглядом!
Важливим чинником позитивного сприйняття зовнішньої реклами цільової аудиторією є кольори, які залучають клієнтів. Їх вибір та поєднання впливають на те, які образи формує свідомість та підсвідомість усіх тих, кому доводиться бачити вашу вивіску.
• контрастність;
• помірність кількості відтінків;
• композиція.
Перш ніж продумувати композицію, варто розібратися, як той чи інший колір впливає на підсвідомість людей.
Це яскравий відтінок, який привертає увагу. Підсвідомо він надає рішучості і ніби спонукає до дії. Щоправда, якщо червоного занадто багато, то він може мати дратівливий ефект, у деяких подібне навіть викликає агресію або злість. Зовнішня реклама з червоними елементами швидко запам’ятається, мабуть, вона стане орієнтиром для мешканців того мікрорайону, де буде розміщено рекламний носій. Можна використовувати для будь-якого бізнесу.
Небажане використання:
Медичний заклад (асоціація з кров’ю та НП).
Синій тон має масу відтінків світлої та темної гами. Він вважається кольором внутрішньої гармонії та спокою. Подібний ефект створюється тому, що у багатьох синій тон асоціюється з кольором неба.
Використовують для:
• готелів;
• туристичного агентства;
• медичного закладу.
Це один із найпривабливіших відтінків, що викликає підсвідомі асоціації із сонцем, теплом та позитивом. Багато найбільш вдалі, словом, найкращі поєднання кольорів не обходяться без нього. Ще одна асоціація жовтого – це золото, яке, своєю чергою, є символом багатства. Ті, хто захоплюються східною течією Фен Шуй, знають, що це відтінок радості, багатства та добробуту. Отже, він — один із найкращих кольорів для рекламних носіїв.
Використовують для:
• туристичного агентства;
• квіткового магазину;
• магазину солодощів;
• магазину дитячих товарів.
Цей тон сприяє заспокоєнню, знімає втому та допомагає вийти з депресії. А також зелений колір асоціюється з надійністю та стабільністю. Залежно від насиченості відтінку, зеленим може бути малюнок або слоган або красиве тло для напису. У багатьох цей тон викликає спогади про літо, зелень природи і, звичайно, про відпочинок.
Використовують для:
• магазину еко продуктів;
• садового магазину;
• медичного закладу;
• салон краси.
Цей тон символізує чистоту та спокій. Він часто служить тлом для основної композиції рекламного носія, оскільки універсально поєднується з будь-якою гамою відтінку.
Використовують для:
• весільного салону;
• медичного закладу;
• салону-магазину сантехніки;
• хімчистки;
• клінінгової компанії.
Цікаво, чи не так?
Але це ще далеко не все, що потрібно знати про специфіку кольору у зовнішній рекламі.
Відмінно підібрані поєднання кольорів у зовнішній рекламі здатні привернути і сфокусувати увагу клієнта. З вищевказаного ви вже знаєте про властивості того чи іншого кольору, а тепер настала черга їх вдало комбінувати.
Багато досліджень проводилося у тому, щоб визначити ідеальні групи кольорів. Тут думки не однозначні, але близькі. Ми підібрали для вас найвдаліші поєднання, які перевірені часом та засновані не лише на нашому досвіді.
• фіолетового та жовтого;
• синього та помаранчевого;
• червоного та зеленого;
• червоного та жовтого;
• синій/жовтий;
• червоний синій;
• зелений/оранжевий;
• помаранчевий/фіолетовий;
• фіолетовий/зелений.
• червоний/темно-синій/зелений;
• помаранчевий/блакитний/фіолетовий;
• жовтий/пурпурний/синій;
• зелений/фіолетовий;
• фіолетовий/оранжевий.
Дані цих досліджень актуальні й донині.
Варто уникати типових помилок у поєднанні кольорів. Вони погіршать сприйняття самої реклами, зроблять її нечитабельною і незабутньою.
Максимум кольорів у рекламі – 3 штуки. Яскраві відтінки не дають сфокусувати погляд та зрозуміти інформацію з рекламного носія.
Для того, щоб реклама не зливалася з відтінком неба в різні погоди, не варто вибирати блакитні, сірі та білі фони. Перехожі не бачать її.
Червоний напис не варто розміщувати на зеленому, синьому, жовтому, чорному та білому тлі.
Жовтий напис не підходить білий фон — він погано читається.
Щоб очі не дратувалися, не вибирайте червоне тло для зеленого кольору.
1. Поруч із темним, світлий колір здаватиметься ще світлішим, а чорний навпаки — темнішим біля світлого;
2. Зелений колір надасть червоному більш насиченого відтінку;
3. Квадрат сірого кольору, розміщений на червоному кольорі, здаватиметься зеленим, на жовтому фоні виглядатиме синім, на зеленому – рожевим, а на фоні синього кольору – жовтим. Це ефект хроматичного розмаїття.
Вибирати кольори для зовнішньої реклами потрібно з урахуванням стилю реклами та особливостей рекламованого продукту, важливо також не забувати про вплив кольорів на людський мозок.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!