Багатьом здається, що основою створення вивіски є розробка дизайну. Вцілому це так, але найперше, з чого починається створення дизайну для вивіски – це вибір шрифту. Адже саме в текстовому посиланні і є вся суть рекламних конструкцій. Текст – це ПЕРШЕ, на що звертають увагу люди, які опиняються поряд із Вашою вивіскою! Про те, Як і Який шрифт вибрати для зовнішньої та внутрішньої вивіски ми детально розповімо в цій статті.
Рекламні вивіски – це сучасний метод просування бізнесу, який вимагає ґрунтовного підходу. Якщо на білборді або брандмауері разом із текстом стоїть супутнє зображення, то для лайтбоксів і вивісок з об’ємними літерами основною інформацією є текстове посилання. Необхідну інформацію потрібно вмістити в 1-3 словах. Ще й так, щоб вона була легко читаною та привабливою.
Після визначення із змістом та наповненням реклами, для розробника відкривається питання вибору шрифту. Він повинен бути гармонійним, читаним і в міру яскравим.
Представляємо Вам 16 найпопулярніших шрифтів, які найчастіше використовуються маркетологами у зовнішній рекламі.
Віддаленість точки продажів від потоку пішоходів та людей в автомобільному транспорті є основним фактором у виборі розміру тексту. Якщо відстань звужується до 15-20 метрів, то висота букв повинна бути від 30 сантиметрів. Якщо віддаленість рекламної вивіски понад 50 метрів, оптимальною висотою вважається показник щонайменше 50 см.
При розміщенні вивісок або лайтбоксів на фасадах будівель важливо вибрати оптимальну висоту букв. На будовах культурної спадщини зазвичай допускаються вивіски з висотою тексту не більше 25 см, на житлових або висотних будовах від 35 до 55 см.
Рекламні вивіски, які розміщуються на рівні входу, над віконними прорізами між 1 і 2 поверхом, тут важливо дотримуватися симетричності. При розміщенні світлового короба або таблички: потрібно, щоб віддаленість від віконних рам або простінок була однаковою.
Так як зовнішня реклама сприймається людиною всього протягом 5-7 секунд, то читання шрифту має велике значення.
Перевага світлових вивісок – це можливість виділення тексту за допомогою світлодіодного підсвічування, додавання світлового контуру або виконання тексту неоном.
Варіантів підствітки для тексту в рекламних вивісках безліч. Ознайомитись детальніше Ви можете у нашому портфоліо. Або замовити консультацію у наших менеджерів!
Головне правило реклами – приміряти все на собі. Навіть якщо ви визначилися з концепцією і підібрали шрифт – спробуйте поглянути на рекламу побіжно і проаналізувати, які емоції вона у вас викликала в перші 5 секунд, і наскільки був читабельний текст. Якщо в момент читання, колірне виконання тексту та фону вас не відволікало від швидкого прочитання інформації, тоді все зроблено правильно. До речі, наступна наша стаття із серії «Дизайн у зовнішній рекламі» буде присвячена саме поєднанню кольорів у зовнішній рекламі.
Довіртеся професійним дизайнерам Першої Рекламної Компанії, у яких за плечима більше 5 000 розроблених проектів під кожного клієнта індивідуально.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!