Підвищувати впізнаваність магазину та залучати нових покупців можна у різний спосіб. У цій статті ми розглянемо один із найважливіших методів – розкручування за допомогою дизайну вивіски. Ви дізнаєтесь, як оформити магазин, який вид вивіски вибрати та який дизайн розробити, щоб ваша компанія процвітала.
Перше та найважливіше при виборі дизайну вивіски – враховувати специфіку магазину та товарів, якими він торгує.
Подумайте про цільову аудиторію торгової точки. Припустимо, якщо у вас жіночий шоурум, вам підійде ніжний дизайн із ажурним шрифтом та витонченими лініями. Магазин дитячого одягу краще прикрасити вивіскою, яка приваблює насиченим кольором та «мультяшним» дизайном.
Оформлення торгової точки завжди спирається на особливість марки та її клієнтів.
Не забудьте врахувати корпоративний стиль та оформлення логотипу. Вибирайте фірмові кольори або близькі за кольором. Так заклад виглядатиме гармонійно, а впізнаваність бренду підвищиться.
Типово вивіски ділять на два види: з підсвічуванням (світлові) та без підсвічування (несвітлові).
Зовнішня конструкція, що світиться, привертає більше уваги. Вона виділяється на тлі сусідніх рекламних установок та її видно цілодобово, що підвищує інтерес до магазину. Єдиний недолік – витрати на електрику. Щоправда, із сучасними джерелами світла, світлодіодами, це майже не проблема. Світлодіоди економні, до того ж, рідко перегорають (якщо вони якісні).
Несвітлова конструкція – економний варіант. Така вивіска найбільше підходить для магазинів, які знаходяться в торгових центрах. Щоб несвітлову вивіску було видно у темну пору доби, її підсвічують прожекторами. Виглядає гідно, але не так ефектно, як вивіска з підсвічуванням. Несвітлова установка також відкриває більше можливостей для експериментів. Якщо вам потрібне щось незвичайне в дизайні, рекомендуємо цей варіант для реклами.
Ви можете впоратися із цим завданням і самостійно. Просто дотримуйтесь цих пунктів.
1. Знайдіть свій вид вивіски
Врахуйте специфіку магазину та його режим роботи, і визначте, чи потрібна вам вивіска з підсвічуванням або без неї.
2. Проаналізуйте цільову аудиторію
Розпишіть стать, вік та рівень доходу цільової аудиторії магазину. Спираючись на дані, підберіть шрифт, колір та інші елементи дизайну.
3. Створіть макети
Продумайте та зробіть на комп’ютері як мінімум 5 варіантів (макетів) вивіски. Виберіть найкращий макет і вдоскональте його.
4. Розробіть дизайн
Зробіть дизайн самі чи через спеціалістів. Розробити дизайн можна у Photoshop або інших графічних редакторах або за допомогою онлайн-сервісів.
5. Віддайте на друк
Коли дизайн-макет буде готовим, віднесіть його на друк. Краще звернутися з дизайном до рекламної компанії. Там виготовлять вивіску швидко і без похибок. Також можете звертатися до рекламної компанії і без дизайну, вам її розроблять.
Робота з дизайном вивіски для магазину – процес кропіткий. Вам знадобиться фантазія, логічне мислення і, звісно, творчі вміння. Тим не менш, ми можемо полегшити завдання. Пропонуємо кілька порад щодо розробки дизайну вивіски від практиків:
Ціна залежить від виду бажаної вивіски, розміру установки та складності роботи дизайнера. За подробицями звертайтесь до менеджера Першої Рекламної Компанії.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!