0-800-337-342
Безкоштовно з усіх номерів

Вивіски для магазинів: 6 найуспішніших видів

Вивіски для магазинів

Бажаєте зробити вивіску для магазину, але не знаєте яку? Вивіска на магазин – дуже важливий елемент оформлення. Саме вона приваблює клієнтів, інформує про те, що ви продаєте, і створює перше враження про точку продажу.

Вивіски є різні. Багато хто, хто приходить до нас, просить розповісти про види вивісок і про те, що з цього різноманіття можна застосувати до їхнього бізнесу. Когось цікавлять вивіски продуктових магазинів, інших вивіска зоомагазину або вивіска пивного магазину. Деякі шукають гарні вивіски меблевих магазинів.

Види вивісок для магазинів

Щоб вам було простіше орієнтуватися, ми зібрали все найважливіше про вивіски для магазинів. Зберігайте цю статтю в закладки та ділитесь з найкращими друзями. Хороша інформація не повинна пропадати задарма 🙂

Види вивісок для магазинів

Шопінг на піку популярності. Сьогодні люди дуже багато ходять по магазинах, і буде брехнею стверджувати, що в цій сфері немає покупців. Охочих щось купити мільйони. Наше, та й ваше, завдання у тому, щоб підштовхнути ці мільйони ходити саме до вас. Розумна зовнішня реклама на магазин на половину вирішує це завдання.

Отже, приступимо до вибору вивіски для магазину! Знайомтесь з найуспішнішими видами, які залучать до вас клієнтів:

Лайтбокси

Один із найбільш затребуваних видів. Їх ще називають світловими коробами. Лайтбокси відмінно видно у будь-який час доби, тому їх можна встановлювати як усередині будівлі, так і зовні.

Лайтбокси

Зовнішню сторону світлових коробів роблять із світлорозсіювального акрилового оргскла, а текст і зображення наносять за допомогою повнокольорового друку або аплікацією з вінілової плівки оракал. Підсвічують лайтбокс світлодіодними модулями чи стрічкою. У результаті світиться вся лицьова поверхня.

У своїх лайтбоксах 1РК не використовує світлодіодну стрічку, оскільки вона менш яскрава та недовговічна, порівняно з модулями.

Виготовити лайтбокс можна практично будь-якої форми, яку тільки забажаєте, принаймні ми можемо. А також виготовити двосторонній лайтбокс, їх ще називають “панель-кронштейн”, оскільки монтується вона перпендикулярно до вулиці і відповідно до потоку людей.

Переваги лайтбоксів

Загалом, це чудовий варіант вивіски для магазину продуктів, для ювелірних бутіків, спортивних магазинів тощо. Кожен бізнес може вигідно застосувати світловий короб. Варто лише підібрати оформлення, що імпонує вашій справі.

Переваги лайтбоксів:

  • доступна вартість;
  • висока яскравість;
  • різноманітність форм – бувають тонкими та об’ємними, підвісними та підлоговими, з різними видами підсвічування;
  • бувають двосторонніми;
  • легко доглядати;
  • довго служать.

Об’ємні літери

об'ємні літери

Дуже популярний вид вивіски на магазин, який дозволяє виготовити все максимально індивідуально, а також цілком законний у будь-якому районі Києва і не тільки. Може бути з підсвічуванням та без. Однак більше уваги об’ємні букви привертають, коли світяться.

Несвітлові об’ємні літери роблять з нержавіючої сталі, пластику ПВХ, акрилу, оргскла, пінопласту. Світлові – з акрилу на лицьовій частині та ПВХ із плівкою оракл на бортах. Але літери із пластику роблять інші компанії, ми ж виготовляємо об’ємні літери із кольорового алюмінію на бортах, до речі за ціною пластикових! Говорячи про джерела світла, використовуємо світлодіодні модулі.

вивіска магазину - об'ємні букви

Об’ємні літери хороші для фасадів будівель, для дахів, але також гармонійно виглядають і всередині приміщень. Реклама для продуктового магазину, вивіска магазину жіночого одягу, вивіска для аптеки може бути виготовлена з об’ємних букв, так само як і вивіска для торгового центру, будівельного гіпермаркету, автомобільного салону. Як не крути, а сфер застосування об’ємних букв багато.

Переваги об’ємних букв від 1РК:

  • міцні та довговічні;
  • індивідуальні;
  • прості у монтажі;
  • стійкі до кліматичних умов.

Світлодіодні вивіски

Світлодіодні вивіски
світлові рекламні вивіски

Це світлові рекламні вивіски для магазинів. Їх виготовляють із алюмінієвого композиту, а в лицьову частину вставляють герметичні діоди 9мм. До світлодіодних вивісок можна застосовувати різні види підсвічування, у тому числі комбіновані та динамічні.

Яким бізнесам підійдуть світлодіодні вивіски? Так, власне, будь-яким. Продуктові та побутові магазини, магазини одягу, будтоварів, лікувальних засобів, техніки, обладнання для саду та городу та багато інших індустрій можуть успішно використовувати яскраві вивіски, що світяться. Але треба розуміти, що такі вивіски на порядок дорожчі за будь-які інші види.

Переваги світлодіодних вивісок:

  • споживають мало електроенергії;
  • стійкі до перепадів температур;
  • безпечні, тому що при світінні виділяють мало тепла;
  • яскраві та насичені.

Вивіски з композиту з прорізним підсвічуванням або інкрустацією

Стильний сучасний вид вивіски з підсвічуванням. В основі вивіски – композитний матеріал, міцний та легкий. За допомогою фрезерного верстата у композиті вирізується текст і навіть зображення. Прорізне підсвічування передбачає підклеювання кольорового акрилу з тильного боку, текст ніби потопає на товщину композиту. У варіанті з інкрустацією на тому ж фрезерувальному верстаті текст також вирізається і на акрилі, який вставляється в композит, вирізаний, створюючи гладку або об’ємну поверхню. Оскільки композит легко обробляти, вивісці можна надати практично будь-яку форму.

Композитна вивіска виглядає стримано і водночас елітно. Рекомендуємо використовувати її для оформлення бутіків. Особливо добре вона виглядає у торгових центрах.

Переваги композитної вивіски:

  • надійна та міцна;
  • легка;
  • не потребує особливого догляду.
Вивіски з композиту з прорізним підсвічуванням або інкрустацією
Композитна вивіска

Неонові вивіски

Неонові вивіски
Вивіска з гнучкого led-неону

Вивіска на магазин у Києві рідко буває неоновою, проте все ж таки буває. Неонові вивіски роблять або із класичних неонових труб, або із сучасного гнучкого led-неону. Вивіски з гнучкого неону, до речі, на сьогодні є найраціональнішим рішенням, порівняно з класикою.

Куди підійде неонова вивіска? Однозначно у бутики, де пропонують елітний одяг, косметику, парфуми. Ще непогано така зовнішня реклама виглядає на магазинах інтиму – наприклад, спідньої білизни, еротичної продукції.

Переваги неонових вивісок:

  • різноманітність кольорів;
  • яскравість та привабливість;
  • стійкість до перепадів температур;
  • довговічність, тому що неонові трубки не перегорають і не викликають замикань;
  • безшумність;
  • безпека, тому що стрічка не нагрівається.

Ну, ось ми й підійшли до кінця. Тепер ви знаєте, які вивіски для магазинів купити у Києві? Якісь із цих 6 видів 100% підійдуть для вашого бізнесу та зроблять магазин супер привабливим для клієнтів. Якщо ж ви досі не знаєте що вибрати, погляньте на наші комплексні рішення для магазинів і ТРЦ. Вибирайте із найкращого, замовляйте у Першої Рекламної Компанії!

Маленькі нюанси, про які всі забувають

На жаль, на самому очевидному багато хто робить помилки. Ми вирішили вам нагадати деякі нібито зрозумілі, проте нерідко вилітаючі з голови моменти щодо вивісок для магазинів. Згадуйте та не забувайте!

круглий лайтбокс
  • Простежте, щоб вивіску було видно із різних місць. Тротуар, дорога, сусідня вулиця – нічого не проґавте. Важливо, щоб дерева, ні інші предмети не закривали зовнішню рекламу. Адже ви хочете, щоб вас помічали всі?
  • Якщо поряд багато магазинів, вітрин, іншої реклами, спробуйте виділитися. Інакше вас можуть не помітити. Наприклад, розмістіть вивіску в нестандартному місці або зробіть вивіску нестандартною.
  • Існує 2 успішні місця, щоб розмістити вивіску: перед входом над дверима (на стіні або на козирку) і на даху будівлі. Є ще варіант зробити вивіску бічною, але такі вивіски на магазин зазвичай невеликі, тому менш помітні.
  • Вивіска може містити логотип, назву та рід діяльності бізнесу. Це максимум. Загалом використовувати більше 3-4 слів на вивісці не радять.

Як вважаєте, завдяки цій статті замовлення вивіски для магазину пройде швидко та легко? Думаємо, що має. Тепер ви в курсі найголовнішого про види та нюанси магазинних вивісок, і точно зможете розповісти про це, не гірше за консультанта 🙂

Бажаєте замовити вивіску у Києві? Звертайтесь у Першу Рекламну Компанію! Ми з ентузіазмом виконаємо ваше замовлення, адже любимо свою роботу. Разом з нами вам гарантовано якість, індивідуальний підхід, комфортна ціна, приємна співпраця. У нас більше 10 років досвіду, тому ми досконало володіємо потрібними знаннями та навичками.

Сподобалася стаття? Зробіть нам приємно – поставте лайк на нашій сторінці в соц. мережах та підпишіться на новини. Обіцяємо радувати корисною, цікавою інформацією.

15.04.2019

Бажаєте швидко замовити якісну продукцію?

Незважаючи на всі ваші уявлення, виготовлення зовнішньої реклами справа тонка виготовлення виготовлення виготовлення.

Читайте більше новин

25.08.2024
Крітерії які впливають на ціну LED екрану
Під час вибору LED екрана важливо враховувати низку факторів, які впливають на його вартість. Ціни на екрани залежать від таких параметрів, як розмір, роздільна здатність, яскравість, тип світлодіодів та інші технічні характеристики. Далі представлено основні критерії, які допоможуть визначити вартість і вибрати відповідний варіант. 1. Розмір екрану: Діагональ екрану: Це основний крітерій, який визначає розмір екрану і зазвичай вимірюється в дюймах або метрах. Чим більша діагональ, тим більше коштує екран, оскільки для виробництва потрібно більше матеріалів та компонентів. Фізичні розміри екрану: Ширина та висота екрану визначають загальну площу, яку він займатиме. Великі екрани вимагають більше ресурсів для монтажу та обслуговування, що також впливає на ціну. 2. Тип піксельного кроку (Pixel Pitch): Відстань між пікселями: Pixel Pitch вимірюється в міліметрах (мм) і означає відстань між центрами сусідніх пікселів. Чим менший цей показник, тим вища щільність пікселів на екрані, що забезпечує кращу якість зображення, але водночас збільшує вартість. Чим менший піксельний крок, тим вища роздільна здатність і ціна: для екранів з малим кроком пікселів потрібні більш точні технології виробництва, що робить їх дорожчими. https://www.youtube.com/shorts/IwN20JbgdpQ 3. Роздільна здатність: Кількість пікселів по горизонталі та вертикалі: Роздільна здатність визначає, скільки пікселів вміщається на екрані, що впливає на чіткість зображення. Вища роздільна здатність забезпечує кращу деталізацію, але також підвищує ціну, оскільки вимагає більш складних технологій. Вища роздільна здатність означає більшу деталізацію і вартість: Високоякісні екрани зазвичай використовуються для показу контенту з високою деталізацією, що важливо для реклами чи інформаційних дисплеїв. 4. Тип світлодіодів: SMD (Surface Mounted Diode) або DIP (Dual In-line Package): Існують два основних типи світлодіодів, які використовуються в LED екранах. SMD діоди є більш компактними і забезпечують кращу якість зображення, тоді як DIP діоди є більш стійкими до зовнішніх умов, але зазвичай менш яскравими. Якість та яскравість світлодіодів: Від якості світлодіодів залежить яскравість і надійність екрану. Високоякісні діоди забезпечують триваліший термін служби та меншу ймовірність збоїв, що збільшує ціну. 5. Яскравість екрану: Вимірюється в ніт (cd/m²): Яскравість екрану визначає його видимість при різному освітленні. Для зовнішніх екранів важлива висока яскравість, щоб забезпечити гарну видимість під прямими сонячними променями. Вища яскравість збільшує вартість: Екрани з високою яскравістю потребують більше потужності та високоякісних діодів, що підвищує їхню ціну. 6. Споживана потужність: Енергоспоживання екрану: Споживана потужність визначає, скільки енергії потрібно для роботи екрану. Високе енергоспоживання може збільшити вартість експлуатації, що важливо враховувати при довгострокових планах використання. 7. Тип установки: Внутрішній або зовнішній: Внутрішні екрани зазвичай дешевші, оскільки не вимагають додаткового захисту від погодних умов. Зовнішні екрани потребують додаткових матеріалів для захисту від вологи, пилу та перепадів температури, що впливає на їхню вартість. 8. Клас захисту: Водонепроникність та пилозахист (наприклад, IP44 - 65): Клас захисту визначає здатність екрану витримувати зовнішні умови. Вищий клас захисту означає кращу стійкість до погодних умов, але й підвищену ціну. 9. Кут огляду: Горизонтальний та вертикальний кути огляду: Цей параметр визначає, під якими кутами екран залишається добре видимим. Широкий кут огляду важливий для забезпечення гарної видимості з різних точок, особливо для великих аудиторій. 10. Функціональність та додаткові можливості: Можливість дистанційного керування: Наявність функцій дистанційного керування дозволяє зручно керувати контентом на екрані, що може збільшити його вартість. Вбудовані медіа-плеєри або програмне забезпечення для керування контентом: Додаткове програмне забезпечення спрощує управління контентом, але додає до кінцевої вартості продукту. 11. Матеріал корпусу: Тип і якість матеріалів, що використовуються для корпусу екрану: Високоякісні матеріали забезпечують кращу довговічність та захист, але можуть підвищувати вартість. 12. Гарантія та технічне обслуговування: Тривалість гарантійного періоду: Довший гарантійний період часто асоціюється з більшою надійністю продукту, але також може збільшити його вартість. Вартість та доступність сервісного обслуговування: Легкодоступне і недороге сервісне обслуговування може бути важливим фактором при виборі екрану, що також впливає...
18.07.2024
Світлодіодні екрани в роздрібній торгівлі
Як залучити більше клієнтів? Світлодіодні екрани відіграють важливу роль у сучасній роздрібній торгівлі, допомагаючи магазинам привертати увагу покупців та підвищувати продажі. Використання цих технологій дозволяє створювати динамічні та яскраві візуальні ефекти, які не можуть залишити клієнтів байдужими. У цьому тексті ми розглянемо, як роздрібні магазини можуть використовувати LED дисплеї для залучення покупців, наведемо приклади успішних кампаній та дамо поради щодо створення ефективного контенту. Роль LED-екранів у сучасній роздрібній торгівлі На сьогоднішній день конкуренція в роздрібній мережі надзвичайно висока. Магазини постійно шукають нові способи привернути увагу покупців і виділитися серед конкурентів. Одним з ефективних інструментів є використання світлодіодних екранів, які дають можливість створювати унікальний контент. Проблематика: Традиційні методи залучення клієнтів стають менш ефективними Традиційні методи залучення клієнтів, такі як друковані оголошення, банери та статичні вивіски, стають все менш ефективними в умовах сучасної цифрової епохи. Клієнти все більше орієнтуються на динамічний та інтерактивний контент, який може швидко передавати інформацію та створювати емоційний зв'язок. Ті магазини, які не використовують сучасні технології, можуть втратити свою потенційну аудиторію і конкурентні можливості. Суть проблеми: Недостатнє використання можливостей LED-екранів у магазинах Основна проблема полягає в тому, що багато роздрібних магазинів не використовують у повній мірі можливості світлодіодних екранів або не знають, як ефективно інтегрувати їх у свої маркетингові стратегії. Це може призвести до недоотримання потенційних можливостей, таких як підвищення впізнаваності компанії, збільшення продажів і оптимальної комунікації з клієнтами. Рішення проблеми: ключові стратегії для ефективного використання LED-екранів Щоб ефективно використовувати світлодіодні екрани в роздрібній торгівлі, необхідно дотримуватися кількох ключових принципів і стратегій. Створення привабливого контенту Використовуйте яскраві кольори та динамічні анімації для привертання уваги клієнтів. Створюйте короткі і зрозумілі повідомлення, які легко запам'ятовуються. Використовуйте відеоконтент для демонстрації продуктів і акцій. Геолокаційний контент для залучення місцевих покупців Показуйте контент, який відповідає потребам і інтересам клієнтів у конкретному місці. Використовуйте локальні акції та пропозиції для залучення місцевих покупців. Поради щодо створення ефективного контенту на світлодіодних екранах Знання аудиторії: Як визначити потреби та інтереси клієнтів Визначте, хто ваші потенційні покупці, і створюйте для них захоплюючий і корисний контент. Аналізуйте поведінку клієнтів для створення більш персоналізованих повідомлень. Креативність та інновації: Як утримувати увагу клієнтів за допомогою нових форматів контенту Постійно експериментуйте з новими форматами контенту, «підігріваючи» інтерес клієнта. Використовуйте новітні технології, такі як 3D-анімації та доповнена реальність. Аналіз ефективності маркетингових кампаній з використанням світлодіодних екранів Постійно відстежуйте ефективність ваших маркетингових кампаній за допомогою аналітичних інструментів. Вносьте зміни та оптимізуйте контент на основі зібраних даних. Приклади успішних кампаній з досвіду провідних брендів: McDonald's: Мережа ресторанів використовує світлодіодні екрани для показу меню і спеціальних пропозицій. Завдяки яскравим кольорам та динамічним анімаціям їм вдалося привернути увагу великої кількості клієнтів і збільшити продажі на 10% у перші місяці після впровадження екранів. Nike: У своїх флагманських магазинах Nike використовує світлодіодні екрани для створення інтерактивних зон, де клієнти можуть дізнаватися більше про продукти, брати участь у змаганнях і отримувати персоналізовані рекомендації. LED-екрани як інвестиція у майбутнє роздрібної торгівлі Світлодіодні екрани є потужним інструментом для залучення клієнтів у роздрібній торгівлі. Вони дозволяють створювати захоплюючий і унікальний контент, який відрізняється від конкурентів і збільшує продажі. Використовуючи поради щодо створення ефективного контенту і враховуючи приклади успішних кампаній, роздрібні магазини можуть досягти значних успіхів, зацікавлюючи нову аудиторію і підсилюючи взаємодію з наявними клієнтами. Світлодіодні екрани — це інвестиція у майбутнє вашого магазину, яка допоможе вам не тільки привернути увагу, але й залишитися у пам'яті ваших клієнтів.
04.07.2024
Розрахунок ROI від інвестицій у світлодіодні екрани
Світлодіодні екрани стають все більш популярними серед бізнесу різних галузей завдяки своїй здатності привертати увагу та надавати інформацію в привабливому форматі. Проте, перед тим як ухвалити рішення щодо інвестування в таке обладнання, важливо визначити рентабельність інвестицій (ROI). У цій статті ми розглянемо, як визначити ROI від інвестицій у світлодіодні екрани та як вони можуть вплинути на ваш бізнес. Що таке ROI і його значущість? ROI (Return on Investment) — це показник, який застосовується для оцінки ефективності інвестицій. З його допомогою розраховується прибуток, отриманий від інвестицій, у співвідношенні до їхньої вартості. Визначення ROI допомагає бізнесу зрозуміти, чи є інвестиції вигідними та наскільки вони сприяють зростанню компанії. Кроки для розрахунку ROI від світлодіодних екранів Визначте загальні витрати на інвестицію Вартість придбання світлодіодного екрану: врахуйте всі витрати на покупку екрану, включаючи доставку. Витрати на встановлення: включають вартість монтажу, електромонтажні роботи та інші супутні витрати. Експлуатаційні витрати: витрати на електроенергію, обслуговування та ремонт. Оцініть вигоди від інвестицій Збільшення продажів: оцініть, наскільки світлодіодний екран сприяє збільшенню продажів. Наприклад, якщо екран використовується для реклами товарів, спробуйте оцінити, наскільки зросли продажі цих товарів. Зменшення витрат на рекламу: порівняйте вартість використання світлодіодного екрану з іншими рекламними каналами (плакати, банери тощо). Покращення брендингу: складніше оцінити, але важливо враховувати вплив на ідентифікацію та репутацію компанії. Розрахуйте чистий прибуток Чистий прибуток від інвестицій розраховується як різниця між загальним прибутком та сумарними витратами. Визначте ROI Використовуйте формулу для розрахунку ROI: ROI=(Загальні витрати/Чистий прибуток​)×100% Приклад розрахунку Припустимо, ваш бізнес придбав світлодіодний екран за $10,000. Витрати на встановлення склали $2,000, а експлуатаційні витрати — $500 на рік. Протягом року ви помітили збільшення продажів на $15,000 і зменшення витрат на іншу рекламу на $3,000. Загальні витрати: $10,000 (вартість екрану) + $2,000 (встановлення) + $500 (експлуатація) = $12,500 Загальні вигоди: $15,000 (збільшення продажів) + $3,000 (зменшення витрат на рекламу) = $18,000 Чистий прибуток: $18,000 - $12,500 = $5,500 ROI: ROI=(5,500/12,500)×100%=44% Вплив світлодіодних екранів на бізнес Світлодіодні екрани можуть значно вплинути на бізнес, забезпечуючи: Підвищення привабливості та впізнаваності бренду: яскраві та динамічні дисплеї привертають увагу потенційних клієнтів. Гнучкість у рекламі: можливість швидко змінювати контент без додаткових витрат. Зменшення витрат на друковану рекламу: більше немає потреби в постійному оновленні плакатів і банерів. Інтерактивність і залучення клієнтів: інтерактивні екрани можуть взаємодіяти з споживачами, захоплюючи їх новітніми технологіями. Розрахунок ROI допомагає зрозуміти, наскільки ефективними можуть бути інвестиції у світлодіодні екрани. Вони можуть суттєво підвищити продажі, знизити витрати на рекламу та додати популярності вашій компанії. Використовуючи світлодіодні екрани з розумом, ви можете досягти значних результатів у вашому бізнесі. Приклад розрахунку ROI для світлодіодних екранів Припустимо, роздрібний магазин інвестує у світлодіодні екрани для покращення маркетингових і рекламних зусиль. Ось покрокова інструкція: Сценарій: Початкова інвестиція: магазин інвестує $20,000 у світлодіодні екрани. Збільшення доходу: за рік екрани допомагають збільшити продажі на $5,000 щомісяця. Експлуатаційні витрати: щомісячні експлуатаційні витрати (електроенергія, обслуговування тощо) складають $500. Розрахунок ROI: Загальне збільшення доходу: Щомісячне збільшення доходу: $5,000 Річне збільшення доходу: $5,000 * 12 = $60,000 Загальні експлуатаційні витрати: Щомісячні експлуатаційні витрати: $500 Річні експлуатаційні витрати: $500 * 12 = $6,000 Чистий прибуток від інвестицій: Річний чистий прибуток: $60,000 (дохід) - $6,000 (витрати) = $54,000 Розрахунок ROI: ROI = (Чистий прибуток / Початкова інвестиція)×100 ROI = (54,000/20,000)×100=270% Таким чином, у цьому прикладі ROI від інвестицій у світлодіодні екрани за рік становить 270%. Це вказує на те, що початкова інвестиція в ці екрани призвела до значного прибутку, що робить її дуже вигідною. Практичні міркування: Тимчасові рамки: Розгляньте як короткострокові, так і довгострокові повернення. У цьому прикладі ROI розрахований на один рік, але екрани, ймовірно, будуть використовуватися протягом кількох років, що збільшить довгостроковий ROI. Додаткові переваги: Покращене взаємодія з клієнтами, видимість бренду та потенційна...