0-800-337-342
Безкоштовно з усіх номерів

ТОП 10 видів зовнішньої реклами, що ніколи не вийдуть із моди

ТОП 10 видів зовнішньої реклами

Є три речі, на які можна дивитися вічно: вогонь, вода та якісна зовнішня реклама. Адже ви згодні, що крута вивіска притягує погляд, наче магнітом, і від її перегляду неможливо відірватися? Перша Рекламна Компанія склала перелік ТОП 10 видів зовнішньої реклами. Це добірка конструкцій, які завжди будуть у тренді.

Найкращі види зовнішньої реклами

Тут зібрані топові варіанти. Якщо ви збираєтеся замовити вивіску в Києві, неодмінно вибирайте щось із цього списку.

Об’ємні літери

Об'ємні літери

Найпопулярніший вид зовнішньої реклами. Модний та ефектний вид вивісок. При замовленні такої вивіски кожну букву вашої назви виготовляють та монтують окремо як самостійну частину композиції. Об’ємні літери дуже нагадують ефект 3D візуалізації. Можуть бути як світловими із застосуванням внутрішнього або тильного підсвічування (контражурного), так і не світловими, виконаними з металу. Але наша компанія і металеві букви може зробити з підсвічуванням.

Об’ємні літери мають велику перевагу перед іншими видами вивісок ще й у тому, що їх можна розміщувати в будь-якому районі Києва та інших міст України, згідно з правилами розміщення зовнішньої реклами.

виготовлення об'ємних букв

Щодо виготовлення об’ємних букв хочемо сказати, що майже всі компанії як бічна частина букви використовують пластик і кольорову плівку оракал, які тріскаються і відклеюються від перепадів температури та впливу погодних умов.

Перша Рекламна Компанія вирішила це питання та виготовляє об’ємні літери за новою технологією, використовуючи кольоровий алюміній на бортах. Наші букви міцні, довговічні і не бояться погодних умов, а ціна така сама, як на пластикові.

У нашому асортименті є 9 різних видів об’ємних букв, за посиланням Ви можете ознайомитись з кожним та замовити свій варіант.

Який бізнес-сегмент любить такий вид вивіски? Популярні варіанти Google-пошуку: літери для магазину, кафе, приватних медичних закладів. У об’ємних букв немає обмежень, через великий різновид вони підходять усім.

Лайтбокс

Простий у виготовленні та найпоширеніший вид зовнішньої реклами, оскільки є універсальним. Лайтбокс можна виготовити найрізноманітнішої форми, з різних матеріалів та великих розмірів.

Лайтбокси бувають 6-ти видів:

  • Акриловий лайтбокс

Така собі порожня коробочка зі світловими елементами на задній кришці. Лицьова частина повністю світлова, так як виготовляється зі світлорозсіювального акрилу. Задня та бічні частини з товстого ПВХ, для стійкості конструкції. Якщо ви хочете наголосити на елітному бізнесі, замовляйте лайтбокс для бутика або лайтбокс для салону краси. На цих закладах він чудовий!

Акриловий лайтбокс
Банерний лайтбокс
  • Банерний лайтбокс

Лицьова частина виконується не з акрилу, а із світлопропускної банерної тканини з друком зображення. Зазвичай, це масштабні конструкції більше 6 м², так як з акрилу такі конструкції не виготовити.

  • Акриловий двосторонній лайтбокс

Такий самий, як і односторонній, тільки і лицева і задня частини виготовляються з прозорого акрилу. Зазвичай такі лайтбокси використовують у дверних отворах. Потужні світлові модулі розміщуються за контуром короба.

Акриловий двосторонній лайтбокс
Панель кронштейн (торцевий лайтбокс)

Якщо вивіска може бути встановлена паралельно дорозі, що ускладнює видимість здалеку, то торцевий лайтбокс розміщується перпендикулярно і вашу рекламу добре видно з обох боків. За рахунок великої та рівномірно освітленої поверхні, лайтбокс збільшує перегляди розміщеної на ньому інформації, вигідно виділяючись на тлі іншої реклами. Підходить для будь-якого закладу, найчастіше хочуть замовити торцевий лайтбокс для магазину банку, кафе або салону краси.

  • Лайтбокс з клік-системою

Клік-система в лайтбоксі має на увазі під собою притискний елемент для змінного зображення, яке розміщується між шарами молочного акрилу та прозорого пластику. Саме зображення друкується на спеціальному плакаті з паперу.

Лайтбокс з клік-системою
Текстильний лайтбокс

Щодо нового виду лайтбоксу для внутрішньої реклами. Ультратонкий, світловий та без рамок впишеться у будь-який інтер’єр. На стіні виглядає як картина. А якщо врахувати, що на лицьовій частині використовується текстильна тканина з друком, яку можна легко та швидко змінити на нову – ціни йому немає.

Вивіска з композиту з підсвічуванням

Її обирають за простоту, доступність та надійність. Тюнінгують за бажанням, оскільки існує безліч варіантів та видів виготовлення. Сьогодні в тренді тільки світлові вивіски. За формою вивіска може бути плоскою, об’ємною або навіть фігурною.

Основа світлової вивіски виготовляється з алюмінієвого композиту, в якому вирізують текст/лого на верстаті фрезерування. Далі або підклеюють кольоровий акрил з тильного боку (прорізне підсвічування), або на товстому акрилі вирізають той же напис і вставлять у готові отвори, роблячи об’ємною вивіску. Така конструкція називається вивіскою з інкрустацією.

Неонова вивіска

Неонова вивіска

Дуже популярна серед розважальних закладів: барів, ресторанів, нічних клубів. Така вивіска складається з неонових трубок, які виконують із спеціального скла з напиленням та заповнюють газом, неоном або аргоном. Але в XXI столітті їх витіснили вивіски з гнучкого led-неону. Даний матеріал набагато практичніший і анітрохи не поступається класиці приємним м’яким світлом. Перевага в тому, що гнучкому неону можна надавати різноманітних форм.

Зауважте, що класичні неонові вивіски, незважаючи на всю їхню привабливість, краще використовувати для внутрішнього оформлення точки продажу або закладу. Скляні трубки цих вивісок тендітні і можуть пошкодитися при зовнішній дії. А ось гнучкому неону вулиця не страшна. До того ж він не містить газу, екологічний та безпечний.

вивіски з гнучкого led-неону

Козирок над входом

Козирок над входом

Навіс над входом надає місцю індивідуальності та почуття деякого затишку. Ми не знаємо чому, але заклади з козирком над входом чомусь викликають у людей більший інтерес та лояльність. Напевно тому, що виглядає це серйозніше, ніж просто вивіска на рівному фасаді.

Тим більше, що ми можемо виготовити козирок із композиту різних форм, розмірів, з підсвічуванням та у комбінації з іншими видами вивісок.

Дахова конструкція

Як ви зрозуміли з назви, встановлюється на даху. А це одне із ідеальних місць для реклами! Можливе виготовлення у вигляді великих об’ємних букв, або звичайних вивісок. Підсвічування за бажанням. Розміри визначаються виходячи з габаритів даху та несучої здатності будівлі.

Плюси: супер помітна (її видно, незалежно ні від чого).

Мінуси: можна розміщувати у 3 та 4 зонах міста + потрібна технічна експертиза місця розміщення та технічний проект.

Рекламна стела

Рекламна стела

Помітна та велика конструкція. Вона фанерована композитом і має свій фундамент. Оскільки видно стелу здалеку, використовують її зазвичай для інформування клієнта та вказівки місцезнаходження бізнесу. Може бути не тільки рекламною, але також інформаційною чи загальною. Доступне підсвічування, що збільшує видимість.

На стелу можна розмістити безліч видів реклами (лайтбокс, об’ємні літери тощо). Здебільшого стели роблять двосторонніми.

Перша Рекламна Компанія рекомендує встановлювати стели:

  • при в’їзді до міста – вказувати назву міста з його унікальним гербом, символом, логотипом;
  • для позначення ТЦ – воістину величезна конструкція висотою до 10 метрів, не помітити яку неможливо;
  • для автосалону – щоб показати його місцезнаходження та підкреслити унікальний та оригінальний стиль;
  • для АЗС – із зазначенням інформації про наявність палива та цін, а також додаткової реклами.
встановлення рекламних стел

LED рядок (світлодіодна вивіска)

Сучасний вид реклами. Складається із модулів розміром 320х160 мм, які можуть збиратися у повноцінні великі вивіски.

Головний плюс – це динаміка та швидка заміна інформації. Інформація може бути статичною або змінною/біжучою. Світлодіоди в модулях бувають одноколірними та повнокольоровими. За рахунок функціоналу висока ціна рядка, що біжить, виправдовує себе повністю.

Зі світлодіодного рядка виготовляють всім добре знайомі аптечні хрести.

LED рядок (світлодіодна вивіска)

LED-екрани

LED-екрани

Яскравий різновид зовнішніх вивісок, що привертає увагу. Швидше це навіть не вивіски, це величезні кольорові екрани, що виступають у ролі рекламного майданчика, де крутять різні рекламні ролики. Найчастіше led-екран замовляють торгові центри та інші орендодавці. Світлодіодний екран – це джерело заробітку, а не понтове придбання.

Є безліч видів світлодіодних панелей, вибір залежить від відстані між перехожим та екраном, для показу кращої якості зображення. Але також їх поділяють на:

Інтер’єрна реклама

І на кінець швидкий гайд з рекламних елементів в інтер’єрі. Від себе додамо, що рекламу найефективніше робити комплексно. До зовнішньої вивіски замовлятиме і внутрішнє оформлення. У нашій сфері дешевше замовити відразу повне оформлення точки, ніж робити це поступово.

Фреймлайт

Фреймлайт – це великий постер, що підсвічується, який дозволяє швидко змінювати інформацію. Його конструкція із тонкої світлової панелі чіпляє погляд. Такий собі молодший брат лайтбокса із клік-системою. У нашому арсеналі як односторонні, так і двосторонні фреймлайти різних розмірів для інтер’єрної реклами.

Фреймлайт

Кристалайт (лайтікс)

Кристалайт (лайтікс)

Нове покоління ультратонких рекламних панелей, які не мають металевих рамок. Основа – прозоре оргскло, доступна швидка зміна зображення. На вигляд набагато ефектніше фреймлайта.

Акрилайт

Це тонка світлова панель з прозорого акрилу товщиною 6-12 мм, на якому виконується лазерне гравіювання тексту та логотипу або зображення. За рахунок підсвічування на торцях гравіювання виділяється гарним свіченням.

Акрилайт

Єдиний мінус, зображення тут поміняти не можна.

Перша Рекламна Компанія давно веде виробництво рекламних конструкцій. Київ неодноразово переконався у нашому професіоналізмі. Ми безкоштовно розробимо для вас дизайн, зробимо докладний кошторис на замовлення, «на совість» виготовимо вивіску або іншу рекламну конструкцію, надамо гарантію, доставимо та встановимо, а також допоможемо отримати дозвіл на рекламну вивіску.

25.03.2019

Бажаєте швидко замовити якісну продукцію?

Незважаючи на всі ваші уявлення, виготовлення зовнішньої реклами справа тонка виготовлення виготовлення виготовлення.

Читайте більше новин

20.11.2024
Топ-5 ідей застосування прозорих екранів
На сьогоднішній день з розвитком сучасних технологій змінюється наше уявлення про співвідношення інформації та візуальних образів. Прозорі екрани, які поєднують реальний світ із цифровим, надають унікальні можливості для бізнесу, мистецтва та повсякденного життя. Розглянемо топ-5 способів застосування прозорих екранів та дізнаємось, як вони можуть змінювати різні простори. 1. Прозорі екрани для магазинів Одним із найпопулярніших застосувань є прозорі екрани для вітрин магазинів. Вони впроваджують нову еру продажів і презентацій, і ідеально підходять для створення образу у покупців. Презентація товарів. На екрані можна демонструвати інформацію про продукцію: ціни, особливості, акції та знижки. Це привертає увагу навіть до тих товарів, що знаходяться усередині вітрини. Динамічна реклама. За допомогою анімації та відео можна створити яскравий акцент на нових колекціях, трендах чи спеціальних пропозиціях. Такий підхід особливо затребуваний у модних бутіках, магазинах електроніки, ювелірних салонах та автосалонах, де важлива презентабельність та сучасність. 2. Виставки та презентації: приверніть максимум уваги На виставках та конференціях прозорі LED екрани дають можливість учасникам виділитися серед багатьох конкурентів. Це вдалий спосіб як показати свою продукцію, а й зробити це ефектним чином. 3D-демонстрація. Екран дозволяє візуалізувати складні конструкції чи пристрої, які складно привезти на виставку. Залучення відвідувачів. Інтерактивний та креативний підхід із використанням прозорих екранів виділяє ваш стенд, залучаючи більше гостей. Економія простору. Завдяки своїй прозорості екрани не закривають демонстраційні зразки, лише доповнюють їх цифровим контентом. Таке рішення особливо актуальне для технологічних компаній, виробників обладнання чи прогресивних стартапів. 3. Офісні інтер'єри: стиль, технології та зручність Прозорі екрани стають значною частиною сучасних офісів. Вони поєднують вишуканий дизайн та практичність. Презентації та переговори. Використовуйте екрани у конференц-залах для проведення зустрічей, демонстрації даних або показу корпоративних відео.Поліпшення інтер'єру. У зонах очікування прозорі екрани можуть транслювати брендований контент чи корисну інформацію для відвідувачів. Розподіл простору. Екрани можуть використовуватися як стильні прозорі перегородки, які виконують одночасно функцію трансляції зображень. Застосування таких технологій наголошує на сучасності компанії, створюючи враження високотехнологічного підходу. 4. Громадські заклади: зручність для всіх У місцях з активним рухом людей, таких як ТЦ, аеропорти та вокзали, прозорі екрани стають функціональними. Інформування. Транслюйте розклади, навігацію, оголошення чи будь-яку іншу важливу інформацію. Реклама. Екрани можна використовуватиме розміщення реклами, не порушуючи загальний дизайн простору. Ці пристрої зберігають відкритість та візуальну легкість простору, що робить їх привабливішими, ніж звичайні екрани. 5. Креативні арт-проекти: мистецтво майбутнього Світ мистецтва активно освоює LED прозорі екрани для створення унікальних мультимедійних інсталяцій. Музеї та галереї. Експонати можна доповнювати цифровим контентом: історичними довідками, анімацією чи аудіовізуальними ефектами. Вуличні фестивалі. Екрани додають динамічності будь-якому заходу, привертаючи увагу глядачів. Рекламні кампанії. Креативні компанії використовують прозорі екрани у вигляді інсталяцій, що стають частиною міського пейзажу. Такі проєкти привертають увагу своєю технологічністю та унікальністю, залишаючи незабутнє враження. Чому прозорі екрани – це майбутнє? Прозорі екрани для магазинів, офісів та громадських закладів відкривають нові можливості візуалізації. Вони ідеально поєднують стиль, функціональність та нові технології, роблячи будь-яку інформацію більш доступною та привабливою. Інвестуючи в прозорі екрани, ви отримуєте універсальне рішення, яке підходить для різних завдань - від підвищення продажів до створення об'єктів мистецтва. Оцініть їх переваги та застосовуйте ці технології вже сьогодні!
04.11.2024
Світлові вивіски на композиті: стильне рішення для вашої компанії
Композитні вивіски з підсвічуванням – це сучасний та ефективний спосіб акцентувати увагу на ключових особливостях вашої компанії. Їхній вишуканий зовнішній вигляд і функціональні переваги роблять їх популярним вибором серед компаній, які прагнуть виділитися на тлі конкурентів. Композитний матеріал, з якого виготовлені вивіски, поєднує в собі легкість, міцність та різноманітність можливостей для дизайну. Підсвічування надає вивісці додаткової витонченості, роблячи її помітною навіть у період настання темряви. Особливості та переваги композитних світлових вивісок Естетичність та стиль Світлові вивіски на композитній основі виглядають презентабельно та сучасно. Їхня гладка поверхня і різноманітність варіантів обробки (глянсова, матова, металева) дають можливість створити вивіску, яка гармонуватиме з архітектурою вашої будівлі. Яскравість та помітність Вивіски на композиті забезпечують рівномірне свічення, яке привертає увагу здалеку. LED-підсвічування робить їх яскравими, енергозберігаючими та довговічними, що особливо важливо для цілодобової реклами. Міцність та стійкість Композитний матеріал стійкий до корозії, перепадів температур, вологи та ультрафіолетових променів. Такі вивіски зберігають свій первісний вигляд навіть після тривалої роботи у різних кліматичних умовах. Широкі можливості для дизайну Композитні вивіски з підсвічуванням дозволяють реалізувати найамбіційніші задуми в дизайні. Ви можете вибрати будь-який колір, текстуру та форму, а також додати елементи 3D або складні вирізи для надання об'єму та глибини. Енергоефективність та екологічність Використання LED-ламп у світлових вивісках знижує споживання електроенергії, що заощаджує ваші витрати на освітлення. Крім того, такі лампи екологічні та безпечні, не містять шкідливих речовин. Простота в обслуговуванні Догляд за композитними світловими вивісками мінімальний. Їхня поверхня легко чиститься, а LED-підсвічування практично не вимагає заміни завдяки тривалому терміну роботи. Чому це стильне рішення для компанії? Композитні матеріали надають вивіскам сучасного, стильного вигляду, який ідеально підійде для будь-якого архітектурного рішення. Світлові елементи підкреслюють увагу до деталей і створюють образ компанії, що запам'ятовується. Вибираючи світлові вивіски на композитній основі, ви отримуєте універсальне рішення, яке поєднує естетику, надійність та функціональність. Це не просто вивіска - це візитна картка вашого бізнесу, здатна привернути увагу та підкреслити індивідуальність бренду. Композитні вивіски з підсвічуванням не просто прикрашають фасад будівлі - вони створюють образ вашої компанії, що запам'ятовується. Така вивіска демонструє професійний підхід, наголошує на статусі і вселяє довіру вашим клієнтам. Підсвічування вигідно акцентує увагу на логотипі вашого бренду або важливої ​​інформації, роблячи вашу компанію більш помітною. Це особливо актуально для закладів із високою конкуренцією – магазинів, ресторанів, салонів краси, офісів та торгових центрів. Де замовити композитні світлові вивіски? Якщо ви шукаєте стильні вивіски для компанії, які будуть привертати увагу та служити довгі роки, світлові вивіски на композитній основі стануть для вас ідеальним рішенням. Ми – перша Рекламна Компанія допоможе вам розробити унікальний дизайн, підібрати відповідне підсвічування та втілити проєкт у життя з урахуванням усіх ваших побажань. Замовте стильні вивіски для бренду вже сьогодні та виділитеся серед конкурентів. Зробіть перший крок до створення ефектної вивіски, яка наголосить на індивідуальності вашого бізнесу!
15.10.2024
Рекламний екран чи вивіска: що вибрати?
В умовах високої конкуренції зовнішня реклама залишається одним із ключових інструментів залучення клієнтів та підвищення впізнаваності компанії. Сучасні підприємці все частіше замислюються, що буде ефективнішим для їхнього бізнесу — традиційна вивіска чи LED-екран для реклами. Обидва ці варіанти мають свої особливості та переваги, і кожен з них виконує певні завдання. Розберемо, у яких випадках краще для бізнесу використовувати рекламний екран, а коли краще вибрати вивіску. Рекламний екран: гнучкість, динамічність та ефектність LED-екрани для реклами швидко набирають популярності завдяки яскравості, можливості зміни контенту та здатності привертати увагу «живою картинкою». На відміну від статичної вивіски, електронна вивіска дозволяє показувати відео, змінювати повідомлення, презентувати акції, пропозиції, новини та іншу важливу інформацію. Рекламний екран може помітно підвищити відвідуваність закладу та звернути увагу людей на «свіжі» пропозиції. Основні переваги рекламного екрану: Привернення уваги рахунок динаміки. Візуально ефектний контент, що змінюється на світлодіодному екрані, робить його більш помітним, на тлі застиглих вивісок. Малюнки, що рухаються, і насичені кольори привертають погляд, що особливо важливо для закладу, розташованого в місцях з підвищеною конкуренцією. Гнучкість та можливість миттєвого оновлення контенту. LED-екран легко дозволяє змінювати рекламне повідомлення залежно від поточних акцій, тимчасових знижок, сезонів чи спеціальних пропозицій. Наприклад, ви можете запланувати показ різних повідомлень протягом дня - від ранкових пропозицій до вечірніх акцій, що підвищує ефективність реклами. Багатофункціональність та різноманітність форматів. Рекламні екрани можуть показувати не тільки рекламні ролики, але й іншу корисну інформацію, таку як час, температура, новини тощо. Це дозволяє привертати увагу різної аудиторії та формує образ компанії, яка піклується про комфорт клієнтів. Висока інформативність. На рекламному екрані можна розмістити більше інформації, ніж традиційній вивісці, включаючи відео, анімації та текстові повідомлення. Це особливо актуально для складних пропозицій, які потребують пояснень чи додаткових деталей. Традиційна вивіска: надійність, стабільність та впізнаваність Незважаючи на сучасні технології, класична рекламна вивіска залишається популярним та надійним вибором для бізнесу. Звична статична вивіска яка позначає точку продажів, та й ще служить показовим елементом компанії. Люди запам'ятовують дизайн, кольорову гаму та логотип компанії, це викликає довіру та підвищує впізнаваність. Переваги традиційної рекламної вивіски: Постійність та стабільний вплив на аудиторію. Рекламна вивіска створює стійку присутність закладу та асоціацію бізнесу з певним місцем. Це особливо важливо для компаній із постійними клієнтами, таких як магазини, кафе, аптеки та салони краси. Мінімальні витрати. На відміну від рекламного екрану, який потребує регулярного техобслуговування та значних витрат на електроенергію, вивіска не потребує постійної підтримки. Один раз встановлена, вона служить роками, вимагаючи лише рідкісної заміни підсвічування чи чищення. Простота та універсальність. Традиційна вивіска - це перевірене рішення, яке підійде практично для будь-якого бізнесу. Її не потрібно підлаштовувати під різні рекламні кампанії, і вона залишається ефективною в будь-яких умовах, чи то невелике кафе, чи великий магазин. Ефектність при грамотному дизайні. При правильно підібраних матеріалах, освітленні та шрифті вивіска може виглядати ефектно і привертати увагу не гірше, ніж екран. До того ж вона надійно працює в будь-яких погодних умовах і залишається помітною як вдень, так і вночі. Порівняльний аналіз: коли вибрати екран, а коли вивіску? При виборі між LED-екраном та рекламною вивіскою варто враховувати цілі бізнесу, характер аудиторії та бюджет. Розглянемо основні випадки, у яких найкраще підходить кожен варіант. Рекламний екран оптимально підходить для компаній, які прагнуть активного спілкування з клієнтами. Якщо ваш бізнес пропонує часті акції, знижки, сезонні пропозиції, то LED-екран ідеальний вибір. Він також підійде для місць з великою кількістю людей, таких як торгові центри або місця з активним пішохідним рухом. Рекламна вивіска підійде для компаній, яким важливо наголосити на стабільності та сталості. Вивіска буде доречною для бізнесу з незмінними послугами або товарами, а також для тих, хто працює в умовах з невисоким рівнем конкуренції. Це також доступніше за вартістю рішення,...