Ще нещодавно світлодіодні екрани самі по собі були вражаючими конструкціями, проте час іде, і споживач звикає навіть до незвичайного. Його вже не здивуєш ні габаритами, ні якістю зображення, ні креативністю рекламних роликів.
Настав час удосконалювати LED-панелі. Переходити новий рівень впливу споживача. Першими за це взялися рекламодавці Таймс-сквер.
Відома рекламна компанія Radius Displays у співпраці з Coca Cola розробила перший у світі 3D світлодіодний екран.
Мало того, що це перший екран із 3D технологією, так це ще й перший найбільший роботизований дисплей. Екран виготовлений зі стандартних світлодіодних панелей. Правда, на відміну від типових дисплеїв, екран поділений на ділянки-панелі, які здатні висуватися вперед. Це дозволяє створювати нереально крутий 3D-ефект.
Завдяки особливому програмному забезпеченню конструкція сама визначає та виділяє ті частини рекламного ролика, які найбільш видовищно виглядатимуть у 3D. Екран навіть може програвати добірки з об’ємних візерунків, що підходять під поточну картинку ролика.
Coca Cola разом з Radius Displays не помилилися зі світлодіодним екраном. Він справді вразив жителів Америки, та й усю планету.
Київські технології хоч і не такі вражаючі, але ми ростемо та рухаємось у бік 3D LED екранів.
Цілком можливо, що найближчим часом у столиці з’являтимуться такі монітори. Принаймні Перша Рекламна Компанія докладе всіх зусиль, щоб розробити аналогічні світлодіодні екрани.
А поки що ви можете замовити у нас:
Виготовимо світлодіодні монітори точно вчасно, враховуючи всі ваші побажання. Розробимо дизайн установки, зробимо конструкцію на особистому виробництві та проведемо якісний монтаж.
Давайте рости до рівня екранів Таймс-сквер разом! Київ також може стати яскравою медіастолицею, про яку писатимуть світові ЗМІ.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!