Згідно з дослідженнями європейських маркетологів, 70% рішень про купівлю споживачі здійснюють безпосередньо в самій торговій точці. У маленьких продуктових магазинах ця тенденція виражена ще сильніше. Як відомо, мозок людини влаштований так, що сигнал про купівлю того чи іншого товару надходить тоді, коли ми його бачимо. Власники про це знають, тому викладення товару на самому видному місці збільшує його продаж, так само як і зображення найпопулярніших товарів на рекламних ЛСД дисплеях.
У сучасних торгових центрах та маркетах часто зустрічаються габаритні рекламні конструкції та цифрові відеостіни для реклами. Але вам не обов’язково підвищувати свої витрати на рекламу, щоб збільшити продаж, є альтернативне рішення – настінні ЛСД дисплеї, двосторонні підвісні медіапанелі, стаціонарні медіастійки.
Цифрові рекламні екрани, які транслюють фото та відео контент у високій якості зображення, керуються дистанційно з будь-якої точки онлайн доступу за допомогою зручної панелі керування на Android. У вас з’являється можливість комплексно вирішувати завдання на всіх дисплеях ЛСД, змінювати, редагувати демонстрацію картинок і відео на екрані, при бажанні виводити звук.
Такі дисплеї, як правило, встановлюються на ключових шляхах пересування покупців у місцях, що добре переглядаються – при вході в магазин, в зоні кас, і по основному шляху переміщення клієнтів маркету.
У рекламний монітор завантажується фото товару, його назва та опис. Все відображається на попередньо підготовленому шаблоні, в якому є анімація – картинка пересувається, привертаючи увагу покупця. Завдяки рекламним ЛСД дисплеям власник магазину отримує сучасні технології, якими може керувати самостійно, не витрачаючи кошти на дизайнера та IT фахівця.
Настінні ЛСД дисплеї та підвісні двосторонні медіапанелі в маленькому продуктовому магазині є додатковою рекламою асортименту магазину. Їх зазвичай розміщують у кожному відділі торгового залу, ними виводиться зображення товарів цієї групи, і покупцю легше зробити свій вибір дома.
Підвісні двосторонні медіапанелі зручні тим, що дозволяють покупцеві ознайомитися з акціями магазину, з якого боку він не пересувався б по магазину. Достатньо вказати 20-50 найменувань найважливіших товарів, і вони мотивують покупців до покупки, змушуючи купувати їх більше, купувати інші продукти у комплекті та аналогічні товари. Таким чином, збільшиться прибуток торгової точки.
Підвісні двосторонні медіапенелі стають все популярнішими і використовуються всередині приміщення для демонстрації рекламних фото та відео, вони ультратонкі, іноді розміщують їх у вікнах магазинів. При цьому яскравість екрана на внутрішній стороні становить 350 cd, на зовнішній стороні – до 2500 cd. Це дозволяє отримати яскраву та насичену картинку LCD панелі, як усередині приміщення, так і зовні вітрини.
Стаціонарні медіастійки в невеликих продуктових магазинах встановлюються при вході. Ця стаціонарна медіапанель виглядає візуально привабливо та дуже сучасно. Таким чином, покупець отримує корисну інформацію про акції магазину і у нього складається враження, що це магазин з доступними цінами і сюди варто заходити частіше.
У невеликому продуктовому магазині за допомогою медіапанелей ви зможете продавати різні продукти в залежності від дня тижня та доби. Ви вже знаєте, які товари люди купують уранці, які в обід та ввечері. Ви зможете запрограмувати ваш рекламний контент на дисплеї на різний час доби, залежно від того, що клієнти хочуть зараз і прибуток вашого магазину суттєво зросте.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!