Якщо ви плануєте відкрити нову аптеку або оновити сучасний дизайн, важливо враховувати сьогоднішні тренди.
Комплексне оформлення аптек є ефективним способом швидко та правильно організувати простір. Перша Рекламна Компанія розглядає актуальні тенденції, що застосовуються у комплексному підході, це допоможе створити стильну та функціональну візуалізацію вашого бізнесу.
У 2025 році зовнішній та внутрішній дизайн аптек включатиме наступне:
LED-екрани для аптек – хіт року!
Невеликий екран розміром 50х50 см, який став сучасною альтернативою аптечним хрестам. На моніторі можна не тільки вивести аптечний хрест будь-якого кольору, але й демонструвати інформацію про знижки, акції та вигідні пропозиції.
Завдяки такому світлодіодному рішенню, аптека стає помітнішою, особливо у темний час, привертаючи увагу клієнтів, та надаючи більше інформації. А можливість зміни контенту, дає можливість легко оновлювати інформацію про поточні акції, режими роботи та спеціальні пропозиції.
Сюди ж можна зарахувати і звичні нам LED-аптечні хрести, тільки виконані зі світлодіодних панелей, насправді це той самий двосторонній світлодіодний екран, лише у формі хреста. Як і на звичайному екрані, на ньому виводиться динамічне повнокольорове зображення, миготливий різнокольоровий хрест, можна просту графічну інформацію, наприклад температуру повітря, час.
Світлодіодний аптечний хрест – це сучасне рішення для оформлення аптек, що поєднує традиційний символ із передовими LED-технологіями. На відміну від старих неонових або лампових конструкцій, хрести мають високу яскравість, енергоефективність і довговічність. Такі хрести встановлюються на фасадах аптек, торцях будівель та щоглах, забезпечуючи максимальну видимість як вдень, так і вночі. Вони не лише служать покажчиком, а й виконують рекламну функцію, залучаючи клієнтів та підвищуючи впізнаваність аптеки.
Сучасні аптечні хрести та LED-бокси відрізняються високою яскравістю, довговічністю та енергоефективністю, що робить їх не тільки привабливим, а також зручним та дієвим способом реклами на вулиці.
LED-экран для витрины аптеки – это современное рекламное решение, которое делает аптеку более интересной и заметной для покупателей. Такой экран дает возможность показывать динамичный контент: акции, скидки, информацию о наличии лекарств, режим работы и другие важные сообщения.
Преимущества LED-экранов для витрин:
Устанавливая LED-экран в витрину, аптека получает эффективный инструмент рекламы, который работает круглосуточно, информируя и зазывая покупателей.
Класичний випадок. На аптеці красиво виглядають об’ємні букви з внутрішнім підсвічуванням, розміщені на підкладці з композиту. Також рекомендуємо об’ємні букви з відкритими світлодіодами.
Це вивіска з алюмінієво-композитної панелі, де вирізають напис. Світловий роблять лише напис, решта панелі не підсвічується. Вивіска дозволяє оформити фасад в одному стилі та приховати вади стін.
Банерна конструкція – це рамка із тканиною, на яку нанесено зображення. Банерна установка по всьому периметру аптеки зробить фасад індивідуальним, тим самим виділивши заклад.
Бажаєте повністю перетворити фасад (вхідну групу)? Рекомендуємо замовити облицювання. Команда 1РК облагородить стіни гарними композитними панелями. Пропонуємо вентильовані АКМ-панелі з утепленням та декоративні.
Внутрішні LED-екрани для аптеки – це сучасне рішення, яке допомагає інформувати клієнтів про новинки, акції, допомагаючи у виборі ліків та спрощуючи покупку.
Переваги внутрішніх LED-екранів:
Внутрішні LED-екрани встановлюються в залі, біля каси або в зоні консультації, допомагаючи клієнтам отримувати актуальну інформацію та робити свідомий вибір. Це не просто зручне, але й дієве рішення для підвищення продажу та покращення сервісу в аптеці.
Це стильне та ефективне рекламне рішення, що дозволяє транслювати інформацію як усередині приміщення, так і зовні.
Переваги такої панелі:
Встановивши таку панель у вітрині, аптека отримує потужний інструмент залучення клієнтів, який працює на збільшення продажу та покращення сервісу.
Світловий короб усередині аптеки – прикраса, яка чудово виглядає на стіні біля каси. Можна зробити лайтбокс у формі логотипу аптеки. Також цікаво виглядає аптечний хрест.
Фреймлайт – це рекламна конструкція з торцевим підсвічуванням для постера чи іміджевого зображення. Завдяки клік-системі, ви зможете за 3 хвилини змінити постер. У фреймлайти зазвичай поміщають вигідні пропозиції, інформацію про препарати чи рекламу.
Щоб заклад виглядав гармонійно, не завадить обклеювання касової зони та скляного віконця. Тут відмінно підійде кольорова плівка, що самоклеїться.
Не забудьте про куточок споживача та інформаційні таблички на стіну! Це не тренди 2021 року, а те, що має бути в аптеці завжди.
Замовляйте комплексне оформлення аптек у Першій Рекламній Компанії. Ми виконаємо замовлення під ключ: продумаємо кожну деталь, оперативно зробимо рекламні конструкції та проведемо монтаж.
Довіряйте роботу професіоналам, щоб ваша аптека перевершила конкурентів!
Стаття оновлена 19.03.2025
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!