Рекламні дисплеї, підключені до мережі та транслюючі динамічний контент, це вже не світ майбутнього, – це наше сьогодення. Цифрова трансформація захлеснула світ новими технологіями, тому люди та компанії повинні слідкувати за ними. З одного боку, у споживачів з’явився доступ до якісної інформації, з іншого боку зміна технологій впливає на бізнес і призводить до великої конкуренції в рекламі. Компаніям та підприємствам доводиться використовувати інновації у своєму бізнесі та інших галузях. Продати будь-який продукт тепер набагато легше та ефективніше за допомогою цифрових носіїв. А цифрові вивіски у торгових точках – новий спосіб комунікації з клієнтами.
Цифрові носії з’явилися в умовах, коли всі інші форми комунікації вже вичерпали себе і треба було створювати щось нове та грандіозне. Рекламні вивіски бувають внутрішні та зовнішні. Дедалі більше цифрових екранів можна побачити у банках, аптеках, ресторанах, магазинах, клініках, спорткомплексах, навчальних та культурних закладах. Ми зустрічаємо їх уздовж доріг, на вокзалах, в аеропортах… Їх встановлюють у вітринах, на стінах, у залах очікування, у вестибюлях та приймальнях, конференц-залах та ін.
Рекламні цифрові екрани виглядають привабливіше, ніж їхні паперові попередники, а динамічний сюжет приваблює аудиторію різного віку та соціальних груп, дає можливість підбирати інформацію для різного часу доби. Стаціонарні медіастійки, менюборди, рішення з LCD дисплеями, лед екрани всіх видів, рядки, що біжать, і лед табло – все це цифрові вивіски, вони передають контент в динамічному режимі. Вибираючи такі вивіски, компанії використовують новітні технології, щоб максимально ефективно зацікавити споживачів, задовольнити їхні потреби та запити та створити унікальне враження від бренду.
На перший погляд, цифрові рекламні екрани здаються дорогим вкладенням, але це не так, за дуже короткий час ваші кошти окупляться. Тепер вам не потрібно замовляти, чекати на друк, поширювати паперові вивіски. У цифровому вигляді ви зможете створити та опублікувати стільки різних оголошень, скільки вам потрібно. А рекламні матеріали, створені онлайн, ви зможете використати повторно, скоротивши свої витрати на контент.
Згідно з дослідженнями реклама на цифрових дисплеях збільшує проведений час покупців у магазинах. Анімація та відеоролики привертають увагу та зацікавлюють відвідувачів. Це дозволяє впливати на рішення покупців, затримуючи їх, здійснювати незаплановані спонтанні покупки.
За допомогою цифрових дисплеїв ви зможете миттєво оновлювати контент, публікувати та показувати клієнтам, залежно від пори року, доби, конкретних пропозицій.
Error: Contact form not found.
Не вдалося знайти те, що шукали?
Заповніть форму,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!